≡ תפריט
נאסא מזויפת

בחלק מהמאמרים האחרונים שלי ציינתי שלאחרונה אני עוסק במגוון רחב של נושאים בצורה מאוד אינטנסיבית. בכך הגעתי שוב לידיעות עצמיות שונות ובעקבות כך יכולתי לחוות שינוי בתפיסת העולם שלי. בעיקרון, עבורי באופן אישי, מציאת האמת הגיעה לרמה חדשה ואז הבנתי שהיקף השקרים על הפלנטה שלנו, היקף העולם המדומה שנבנה סביב מוחנו, גדול משמעותית ממה שחשבו בעבר. מסיבה זו, כפי שכבר הודעתי, אתייחס לכמה מהנושאים הללו בבלוג זה.

בעיות עתידיות

כדור הארץ חלול?!בהקשר זה, יש בדרך כלל הרבה מאוד נושאים שעד עכשיו נטיתי להימנע מהם, בין אם בגלל שעדיין לא הייתה לי דעה מבוססת על הנושאים הרלוונטיים, או בגלל שפשוט לא ראיתי לנכון לדווח עליהם, - זה פשוט לא צריך להיות ככה. הנושאים הללו מגוונים מאוד ואני רק אפרט כמה מהם: ירח = תחנת חלל מלאכותית?!, האם כדור הארץ חלול + תרבויות חיות בפנים?, האם כדור הארץ שטוח?, האמת על צ'רנוביל, שתי מלחמות העולם הראשונות מוסברות בפירוט (האמת על זה), MK – Ultra, Elite Satanic Bloodline (אילן יוחסין + הסבר מפורט), פדרציה גלקטית של האור (האם יש תרבויות חוצניות התומכות בהתעוררות רוחנית על פני כדור הארץ?), שמש קרה (האם החום נוצר מחיכוך עם האטמוספירה של כדור הארץ ?), השקר הכבידתי?!, האם יש יצורים שליליים/חייזרים שמנצלים את האנרגיות שלנו (כיבוש, החזקה), מניפולציה/שליטה דרך לוח השנה הגרגוריאני, זיוף בחירות (למה התוצאות קבועות מראש, מדינות הן חברות - אנחנו הצוות - מערכת בנקאות בפירוט), Pizzagate - כיצד טבעות פדופילים שלמות מכוסות על ידי ממשלות, מודע-על - עצמי גבוה, - ההתמזגות/הזדהות עם ההיבט האלוהי שלך, מרכבה מסבירה בפירוט מדוע אתה הנבחר (היצירה מתרחשת דרך התודעה שלך, לכל בן אדם יש את גורל העולם בידיו), תזונה מרחיבה את הנפש (קטוגנית?/רו פוד?) ואחרון חביב שקר נאס"א.

אם יש לכם נושאים נוספים שהייתם רוצים שאני אעסוק בהם, נושאים שתרצו שאתייחס אליהם - שאולי תראו בהם חשיבות רבה - אנא עדכנו אותי בתגובות..!!

כל הנושאים הללו יטופלו על ידי בזמן הקרוב ויפורסמו כאן בנוסף לתרומות הרגילות שלי. חלק מהנושאים הללו הם מאוד קריטיים + מקטבים, אחרים נשמעים מאוד מופשטים ומובילים לשיפוטים עיוורים. מסיבה זו, דבר אחד תמיד מומלץ מאוד כאשר עוסקים בנושאים אלו: "יש לראות הכל ממצב תודעה חסר דעות קדומות ושליו".

מכיוון שאנו מחוברים לכל מה שקיים, המחשבות והרגשות שלנו משפיעים גם על מצב התודעה הקולקטיבי. התחושה המקבילה, המוזזת/מועברת על ידי המיקוד שלנו, תמיד מזינה את הרוח הקולקטיבית וקובעת כיוון. למשל, ככל שיותר אנשים מתמקדים בנושא וכועסים עליו, כך מתבטא יותר כעס בקולקטיב..!!

אם אנחנו ניגשים לנושאים מסוימים בכעס או שנאה, מכפישים אנשים בגלל נקודת המבט האינדיבידואלית שלהם או אפילו נקלעים למצב רגשי שלילי, אז אנחנו פשוט מאכילים את השדה המורפוגנטי (המוח הגדול, התודעה המקיפה הכל) עם הרגשות השליליים הללו ומשתנים. מצב התודעה הקולקטיבי לשלילה, או במילים פשוטות: "אז אנחנו מדביקים את בני האדם שלנו בשנאה שלנו, בחוסר האיזון שלנו".

האם נאס"א מזויפת לחלוטין?

תאכל מזויףובכן, אחרי ההקדמה המאוד ארוכה הזו, הנושא הראשון עומד להתחיל, כלומר על ארגון הדמה נאסא וכיצד הם מטעים את כולנו עם הקלטות מבוימות ומעל הכל מזויפות חלל/ISS. בהקשר הזה, זה אפילו היה אחד מהנושאים שכמעט ולא עסקתי בהם עד עכשיו. כמובן, כבר הכרתי את העובדה שהנחיתה על הירח מעולם לא התרחשה או הייתה תוצאה של הבמאי סטנלי קובריק (נחיתת הירח בוצעה, צולמה באולפן קולנוע), אבל לא שהקלטות ISS מבוימות גם אנחנו, האסטרונאוטים בסביבה כביכול חסרת משקל, ISS רק להתבדות, זה היה חדש לגמרי לי באופן אישי. אז באתי במגע עם הנושא הזה וצפיתי בסרטונים שונים עליו. בסרטונים הללו מצוינות שגיאות רבות, שגיאות שבהן מוכח בבירור שהקלטות אלו הן מבוימות או מזויפות, שהאסטרונאוטים המקבילים (ידידותיים ככל שייראו) אינם נמצאים בתחנת חלל רחוקה, אלא על פני כדור הארץ כי נאסא יוצר את ההקלטות הללו באולפנים. לדוגמה, יש סצנה שבה האסטרונאוט טים פיק קיים אינטראקציה עם טיפת מים, שהתגלתה מאוחר יותר כ-CGI על המסך במהלך סיור במטה נאס"א. מדקה 13:45 אפשר לראות את התקלה הזו.  אגב, בתחילת הסרטון ניתן לראות 2 אסטרונאוטים באינטראקציה עם כובע שנוצר על ידי CGI, למה נוצר CGI? מכיוון שהאסטרונאוט משמאל, כפי שאנו רואים זאת, מעמיד פנים שהוא מרים את הכובע ואז מניח אותו - אבל בזמן שהוא מבצע את תנועות היד האלה, אין לו כלום בידיים. באגים מאוד מעניינים אחרים, בתורם, ייחשפו בסרטון הבא. בהתחלה, 2 אסטרונאוטים מדברים עם קהל חי וכמובן נאלצים להמתין מספר שניות עקב העברת הנתונים לפני שהם יכולים להגיב לשאלות/הודעות המתאימות. אף על פי כן, האסטרונאוט מימין, מנקודת מבטנו, מגיב ישירות לקהל החי שביניהם ובכך מגלה שהשידור המושהה הזה לא מתרחש. בהמשך הסרטון ניתן לראות גם אסטרונאוט שמנגן ישירות מה-ISS עם להקה עלי אדמות ללא כל עיכוב מקביל....כל העניין מאוד מוטל בספק.

מצד שני, יש גם סרטונים בהם חוברו אסטרונאוטים לחבלים, כפי שמוצג בתמונה למעלה. חולצות נמשכות בהתאם והתרמית מתגלה. ואז יש אסטרונאוט שמרחף לתוך תא מימין, אבל הופך שקוף לגמרי ברגע האחרון, כאילו עבר ריטוש, או היה רק ​​מול מסך כחול/ירוק. אחרת, ישנן גם הקלטות רבות של מה שנקרא הליכות חלל, שבהן ניתן לראות בועות אוויר בודדות מספר פעמים. בועות אוויר שפשוט עפות בחלל. לפעמים יש אפילו יריות שבהן זה נראה כאילו היו מתחת למים, כי פשוט יש כל כך הרבה בועות אוויר שמקיפות את הצוות.

בסופו של דבר, נאס"א מחזיקה גם בהעתק 1:1 של ה-ISS, אשר בתורו ניתן למצוא בבריכת שחייה ענקית, מוסווית כמחנה אימונים לכאורה. מסיבה זו יעלה על הדעת שהקלטות מסוימות (במיוחד ההליכות בחלל) יצלמו מתחת למים. לאחר העיבוד שלאחר מכן, המים + חפצים אחרים פשוט מוסרים. שכמובן שטעויות מתרחשות בין לבין זה פשוט אנושי, אי אפשר פשוט לשמור על שקרים כל הזמן. וזה שאפשר לזייף צילומים כאלה לא אמור להיות סוד יותר בימינו, בעולם שבו הכל אפשרי עם פוטושופ ואפטר אפקטס (אה, כן, ארה"ב, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות...). סרטון נוסף מראה את האסטרונאוט הגרמני אלכסנדר גרסט מדבר עם אנשים כשהוא מושיט יד לכדור קטן. הפגם היחיד הוא שהכדור זז ימינה לפני שאלכסנדר יכול אפילו לגעת בכדור, מלבד זה שהאסטרונאוט כביכול אפילו לא מסתכל בכדור.
בסופו של דבר, שגיאה זו היא גם אינדיקציה ברורה לכך שהקלטות מזויפות וחפצים משולבים בהקלטה באמצעות CGI. בהקשר הזה, יש כל כך הרבה חריגות, כל כך הרבה טעויות, כל כך הרבה חוסר עקביות שאתה פשוט לא יכול להכחיש את כל זה יותר. כל האינטרנט מלא כעת גם בסרטונים ובדיווחים כאלה - שבהם נחשפות ההטעיות הללו בצורה ברורה למדי. זה פשוט יותר מדי, בעצם כל כך הרבה שאי אפשר לדבר יותר על צירופי מקרים בשום צורה. עם זאת, זה כמובן פשוט בלתי מובן עבור אנשים רבים, ולכן רבים פשוט לא יכולים להודות שההקלטות הללו מזויפות. בסופו של דבר, זה גם יטלטל את תפיסת העולם שלך יותר מדי. אתה פשוט מותנה לזה מגיל צעיר, אתה פשוט מניח באופן אינסטינקטיבי שהקלטות כאלה תואמות את האמת, שאסטרונאוטים מבצעים ניתוחים מדעיים בתחנות חלל במקום שהקלטות כאלה ייעשו באולפנים, זה פשוט נשמע מופשט מדי בהתחלה. עם זאת, אתה רק צריך להסתכל ולספור 1:1 ביחד. זה בעצם כל כך ברור שמטעים אותנו כאן ובכל זאת רבים פשוט לא יכולים להודות בכך. לכן הדיסלייקים לרוב שולטים בסרטונים המקבילים ואנשים רבים ממש מעליבים או אפילו כועסים, וזה כמובן מובן, כי מי רוצה להודות שלקחו אותם לטיפש במשך שנים. איזה כדור הארץ הוא אמיתילמרות זאת, אני חייב לציין בשלב זה שגם כאן מתחולל שינוי ובהערות ניתן לראות בבירור ששיעור האנשים שחושפים את הזיופים הללו + מזהים את ההונאה הולך וגדל. לכן אנחנו בהחלט יכולים להניח שלסרטונים האלה יהיו מספר גדול ביותר של לייקים בעוד כמה שנים והדיסלייקים יתכווצו עוד ועוד. בסופו של דבר, זה היה אותו דבר עם כל ההקלטות של NWO אז, כלומר סרטונים שבהם נחשפה מערכת הבנקאות, או החיסונים, התקפות הטרור המבוימות, או אפילו 9/11, בהתחלה הסרטונים האלה הונחו באופן בלעדי ומעטים מאוד היו. מסוגלים לבטא את עצמם בצורה חסרת פניות ודרך להתמודד עם זה.

בסופו של דבר, ההתעוררות הקולקטיבית הובילה לכך שיותר ויותר אנשים הטילו ספק במה שקורה בעולם ובכך ראו חלק מהעולם האשלייתי. בסופו של יום זה גם הוביל לכך שהפוסטים והסרטונים המקבילים זכו להיענות חיובית!!

אבל אז הגיע המפנה, השינוי ועכשיו רוב האנשים מודעים לכך שכל אלו הן עובדות והם באמת חוגגים את הסרטונים האלה. מסיבה זו אתה יכול להניח שאותו הדבר יקרה עם סרטוני נאס"א Truther. אגב, בשלב זה יש להזכיר שלא רק הקלטות ISS מזויפות. אותו משחק משוחק גם עם תמונות לוויין כביכול של כדור הארץ. מארס מזויףכדור הארץ נראה שונה לחלוטין משנה לשנה, לפעמים אפילו יבשות שלמות שינו את גודלן, או שמוצגות הקלטות כביכול של כדור הארץ בהן העננים פשוט לא זזים, מה שמרמז גם על הקלטות CGI טהורות. ניתן לומר את אותו הדבר גם על מאדים. אז ישנן תמונות של מאדים, אבל הן דומות מאוד למקומות מסוימים על פני כדור הארץ. גם כאן אפשר לדבר על הקלטות מזויפות, תמונות שמעליהן הוצבו מסננים מתאימים רק כדי לרמוז שיש להן טכנולוגיה על מאדים (מילת מפתח: רובר מאדים). ובכן, אם כל זה נכון, ואם אסטרונאוטים עשויים להיות שחקנים, אולי אפילו מעולם לא עזבו את המסלול, וכל הצילומים מכדור הארץ הם צילומי CGI, אז צריך לשאול את עצמך למה הם עושים את זה ומה נשמר בכוונה סוד מאיתנו. אם בניית שקרים פשוט נמשכת במשך אינספור עשורים (אולי מאז נחיתת הירח), הם מפגינים את הכוח שלהם, את הכוח להיות מסוגל לשמור אותנו שבויים בעולם הזוי, את הכוח להיות מסוגל לשמור על המוח שלנו עם שקר. רעיונות על היקום, או שמדובר באינטרסים פיננסיים, כי אחרי הכל, הרבה כספי מס זורמים לפרויקטים שונים בחלל. או שזו סתם תפיסת עולם שגויה לחלוטין שנוצרה, תפיסת עולם שאמורה להסיח את דעתנו מהאמת. אבל אז מה עם היקום וכדור הארץ? האם בכל זאת כדור הארץ שטוח, כפי שטוענים כעת על ידי רבים, או שזו הטעיה של האליטות, או שמא הטענה שמדובר בהטעיית האליטות היא הטעיה של האליטות?

מדוע נאס"א מזייפת צילומי ISS?

מדוע נאס"א מזייפת צילומי ISS?ובכן, אם כדור הארץ היה שטוח אז זה לפחות היה מסביר מדוע כל התמונות הללו צולמו + צולמו רק כדי לתת לנו תמונה שגויה לחלוטין של כדור הארץ, כדי לגרום לנו להרגיש כמו מין חסר חשיבות, שחי במין שנוצר באקראי, חמקמק עוֹלָם. מודה, לצורך העניין, אני אפילו אוהב את תיאוריית האדמה השטוחה איפשהו, גם אם אני לא מאמין בה (אבל אל תסתייג ממנה בתוקף, צריך להתייחס לכל דבר ולא ללעג, ראש פתוח שבו מידע מעובד/ערוך בצורה לא משוחדת). בסופו של דבר, טוענים כאן שכדור הארץ שטוח ומייצג את מרכז היקום, שמודל היקום המקובל משמש רק כדי לגרום לנו לדעת שאנחנו חסרי חשיבות, שאנחנו גרגר אבק בקוסמוס ענק. מודל האדמה השטוחה מבטל רעיון זה ומסביר מדוע איננו תוצר של מקרה, אלא הם ממקור אלוהי, שכדור הארץ הוא מרכז ההוויה. נאס"א בוגדתמצד שני, אני יכול להסביר זאת גם ללא מודל האדמה השטוחה (מילת מפתח: ראשוני - תודעה / סיבה - תוצאה). ובכן, מה שלא מונע מאיתנו, דבר אחד בטוח, נאס"א + ESA מטעים אותנו בצורה מאסיבית ומעמידים פנים שהם תמונות של ISS, מזייפים תמונות, עורכים אותן, מכניסים אובייקטי CGI ובכך מטעים אותנו. אחרי כל ההקלטות, בגלל כל אינספור חוסר העקביות האלה, אתה פשוט לא יכול להגיד שזה לא נכון, אתה פשוט לא יכול להכחיש את זה, אתה לא יכול, זה יותר מדי ברור שמטעים אותנו כאן. ובסופו של דבר, זה גם מבהיר שוב דבר אחד, כלומר שהעולם האשלייתי שנבנה סביב המוח שלנו גדול משמעותית ממה שדמיינו. במובן הזה הישאר בריא, שמח וחי חיים בהרמוניה.

השאירו תגובה

ביטול תגובה

    • nebojsa Jovanov 8. נובמבר 2019, 5: 40

      אני יכול להוכיח שהוא לא עף בגובה 400 ק"מ הוא טס בערך ב-2000-3000 מטר ויכול פתאום לעצור ולהמשיך לעוף עד לגובה הזה ולכבות את האור שאמור להיות השתקפות שמש מהפאנלים שלו ואיך אפשר לסבול את זה מישהו יסביר לי?? וכל זה רק בגלל שהדלקתי אותו במלואו ומישהו ממרכז הבקרה לא יכול היה לראות עם המצלמה הלאה כדי לעוף עם זה מה שעקבתי ב-iss tracker וחיכיתי כשעפתי על הבית שלי. אני לא יודע מה זה הדבר הזה אבל לא מה אומרים לנו. אני יכול להוכיח הכל

      תגובה
    • בודו יוזף ארנהובל 18. פברואר 2020, 0: 08

      היי …,
      אני מסכים לחלוטין עם דבריך. בעניין (כדור הארץ הוא כדור או משטח שטוח המורכב מהרים, עמקים ומגופי מים), אני רוצה להוסיף שעכשיו יש ראיות ברורות לכך שכדור הארץ בהחלט לא יכול להיות כדור. עם זאת, אין זה אומר שכדור הארץ חייב להיות שטוח או שאין חלל מחוץ למסלול כדור הארץ. הגוף הארצי המוצק יכול להיות גם גוף חצי עגול, כמו גם הכיפה המשוערת שמעליו, כך שכל בית הגידול של כדור הארץ, במבט מנקודת מבט של החלל שמחוץ למסלולנו, מציג את עצמו ככדור בשלמותו. אז גם יעלה על הדעת שקיימים במרחב זה בתי גידול אחרים הדומים מבחינה פיזיולוגית במבנה. גם חיים מחוץ לכדור הארץ יכולים להתקיים ויש להם את הטכנולוגיה לפלוש לבית הגידול שלנו. אפשרויות אחרות אינן בהכרח סותרות זו את זו. למרבה הצער, המונח אדמה שטוחה משמש לעתים קרובות מאוד כדי ללגלג על נושא זה. גם כאן אפשר לשאול את עצמו למה צריך ללעג את הנושא הזה. אני חושב שזה לא רק נושא מאוד מרגש, אלא גם נושא חשוב מאוד למציאת האמת ובכך חשוב בסופו של דבר לשלום ושגשוג לכולם בהרמוניה עם הטבע. VG Bodo Josef Arenhövel

      תגובה
      • בגו 8. מרץ 2022, 23: 11

        אבל יכול להיות גם שכדור הארץ הוא עגול, אבל הוא הרבה הרבה יותר גדול ממה שמשקרים לו. לדוגמה, אולי כמה אלפי קילומטרים מאחורי אנטארקטיקה, "כדור הארץ" אחר יכול להיות על כדור ענק שעשוי יש לו רדיוס של מיליוני קילומטרים ואחד עם הממשלה שם "אני חושב" תחת איום שום דבר לחשוף אחרת אחד ימחק את כולנו כי הם אולי. בעלי טכנולוגיה גבוהה יותר. אבל אי אפשר לשלול שכוכבים ידועים שמתים עלולים פשוט להעמיד פנים שהם מתים כדי להישלח לשם עם טרנספורטר סודי וירצו למות שם כי הם כבר לא יכולים לעמוד בלחץ. כמובן שזה עולה 😉 ולמייקל ג'קסון היה כסף. זה יכול להיות כל דבר. חייבת להיות סיבה למה משקרים לנו, אולי אם היית אומר את האמת הייתה פאניקה. אני עוסק בנושא הזה מאז שאני זוכר את עצמי.

        תגובה
    בגו 8. מרץ 2022, 23: 11

    אבל יכול להיות גם שכדור הארץ הוא עגול, אבל הוא הרבה הרבה יותר גדול ממה שמשקרים לו. לדוגמה, אולי כמה אלפי קילומטרים מאחורי אנטארקטיקה, "כדור הארץ" אחר יכול להיות על כדור ענק שעשוי יש לו רדיוס של מיליוני קילומטרים ואחד עם הממשלה שם "אני חושב" תחת איום שום דבר לחשוף אחרת אחד ימחק את כולנו כי הם אולי. בעלי טכנולוגיה גבוהה יותר. אבל אי אפשר לשלול שכוכבים ידועים שמתים עלולים פשוט להעמיד פנים שהם מתים כדי להישלח לשם עם טרנספורטר סודי וירצו למות שם כי הם כבר לא יכולים לעמוד בלחץ. כמובן שזה עולה 😉 ולמייקל ג'קסון היה כסף. זה יכול להיות כל דבר. חייבת להיות סיבה למה משקרים לנו, אולי אם היית אומר את האמת הייתה פאניקה. אני עוסק בנושא הזה מאז שאני זוכר את עצמי.

    תגובה
    • nebojsa Jovanov 8. נובמבר 2019, 5: 40

      אני יכול להוכיח שהוא לא עף בגובה 400 ק"מ הוא טס בערך ב-2000-3000 מטר ויכול פתאום לעצור ולהמשיך לעוף עד לגובה הזה ולכבות את האור שאמור להיות השתקפות שמש מהפאנלים שלו ואיך אפשר לסבול את זה מישהו יסביר לי?? וכל זה רק בגלל שהדלקתי אותו במלואו ומישהו ממרכז הבקרה לא יכול היה לראות עם המצלמה הלאה כדי לעוף עם זה מה שעקבתי ב-iss tracker וחיכיתי כשעפתי על הבית שלי. אני לא יודע מה זה הדבר הזה אבל לא מה אומרים לנו. אני יכול להוכיח הכל

      תגובה
    • בודו יוזף ארנהובל 18. פברואר 2020, 0: 08

      היי …,
      אני מסכים לחלוטין עם דבריך. בעניין (כדור הארץ הוא כדור או משטח שטוח המורכב מהרים, עמקים ומגופי מים), אני רוצה להוסיף שעכשיו יש ראיות ברורות לכך שכדור הארץ בהחלט לא יכול להיות כדור. עם זאת, אין זה אומר שכדור הארץ חייב להיות שטוח או שאין חלל מחוץ למסלול כדור הארץ. הגוף הארצי המוצק יכול להיות גם גוף חצי עגול, כמו גם הכיפה המשוערת שמעליו, כך שכל בית הגידול של כדור הארץ, במבט מנקודת מבט של החלל שמחוץ למסלולנו, מציג את עצמו ככדור בשלמותו. אז גם יעלה על הדעת שקיימים במרחב זה בתי גידול אחרים הדומים מבחינה פיזיולוגית במבנה. גם חיים מחוץ לכדור הארץ יכולים להתקיים ויש להם את הטכנולוגיה לפלוש לבית הגידול שלנו. אפשרויות אחרות אינן בהכרח סותרות זו את זו. למרבה הצער, המונח אדמה שטוחה משמש לעתים קרובות מאוד כדי ללגלג על נושא זה. גם כאן אפשר לשאול את עצמו למה צריך ללעג את הנושא הזה. אני חושב שזה לא רק נושא מאוד מרגש, אלא גם נושא חשוב מאוד למציאת האמת ובכך חשוב בסופו של דבר לשלום ושגשוג לכולם בהרמוניה עם הטבע. VG Bodo Josef Arenhövel

      תגובה
      • בגו 8. מרץ 2022, 23: 11

        אבל יכול להיות גם שכדור הארץ הוא עגול, אבל הוא הרבה הרבה יותר גדול ממה שמשקרים לו. לדוגמה, אולי כמה אלפי קילומטרים מאחורי אנטארקטיקה, "כדור הארץ" אחר יכול להיות על כדור ענק שעשוי יש לו רדיוס של מיליוני קילומטרים ואחד עם הממשלה שם "אני חושב" תחת איום שום דבר לחשוף אחרת אחד ימחק את כולנו כי הם אולי. בעלי טכנולוגיה גבוהה יותר. אבל אי אפשר לשלול שכוכבים ידועים שמתים עלולים פשוט להעמיד פנים שהם מתים כדי להישלח לשם עם טרנספורטר סודי וירצו למות שם כי הם כבר לא יכולים לעמוד בלחץ. כמובן שזה עולה 😉 ולמייקל ג'קסון היה כסף. זה יכול להיות כל דבר. חייבת להיות סיבה למה משקרים לנו, אולי אם היית אומר את האמת הייתה פאניקה. אני עוסק בנושא הזה מאז שאני זוכר את עצמי.

        תגובה
    בגו 8. מרץ 2022, 23: 11

    אבל יכול להיות גם שכדור הארץ הוא עגול, אבל הוא הרבה הרבה יותר גדול ממה שמשקרים לו. לדוגמה, אולי כמה אלפי קילומטרים מאחורי אנטארקטיקה, "כדור הארץ" אחר יכול להיות על כדור ענק שעשוי יש לו רדיוס של מיליוני קילומטרים ואחד עם הממשלה שם "אני חושב" תחת איום שום דבר לחשוף אחרת אחד ימחק את כולנו כי הם אולי. בעלי טכנולוגיה גבוהה יותר. אבל אי אפשר לשלול שכוכבים ידועים שמתים עלולים פשוט להעמיד פנים שהם מתים כדי להישלח לשם עם טרנספורטר סודי וירצו למות שם כי הם כבר לא יכולים לעמוד בלחץ. כמובן שזה עולה 😉 ולמייקל ג'קסון היה כסף. זה יכול להיות כל דבר. חייבת להיות סיבה למה משקרים לנו, אולי אם היית אומר את האמת הייתה פאניקה. אני עוסק בנושא הזה מאז שאני זוכר את עצמי.

    תגובה
      • nebojsa Jovanov 8. נובמבר 2019, 5: 40

        אני יכול להוכיח שהוא לא עף בגובה 400 ק"מ הוא טס בערך ב-2000-3000 מטר ויכול פתאום לעצור ולהמשיך לעוף עד לגובה הזה ולכבות את האור שאמור להיות השתקפות שמש מהפאנלים שלו ואיך אפשר לסבול את זה מישהו יסביר לי?? וכל זה רק בגלל שהדלקתי אותו במלואו ומישהו ממרכז הבקרה לא יכול היה לראות עם המצלמה הלאה כדי לעוף עם זה מה שעקבתי ב-iss tracker וחיכיתי כשעפתי על הבית שלי. אני לא יודע מה זה הדבר הזה אבל לא מה אומרים לנו. אני יכול להוכיח הכל

        תגובה
      • בודו יוזף ארנהובל 18. פברואר 2020, 0: 08

        היי …,
        אני מסכים לחלוטין עם דבריך. בעניין (כדור הארץ הוא כדור או משטח שטוח המורכב מהרים, עמקים ומגופי מים), אני רוצה להוסיף שעכשיו יש ראיות ברורות לכך שכדור הארץ בהחלט לא יכול להיות כדור. עם זאת, אין זה אומר שכדור הארץ חייב להיות שטוח או שאין חלל מחוץ למסלול כדור הארץ. הגוף הארצי המוצק יכול להיות גם גוף חצי עגול, כמו גם הכיפה המשוערת שמעליו, כך שכל בית הגידול של כדור הארץ, במבט מנקודת מבט של החלל שמחוץ למסלולנו, מציג את עצמו ככדור בשלמותו. אז גם יעלה על הדעת שקיימים במרחב זה בתי גידול אחרים הדומים מבחינה פיזיולוגית במבנה. גם חיים מחוץ לכדור הארץ יכולים להתקיים ויש להם את הטכנולוגיה לפלוש לבית הגידול שלנו. אפשרויות אחרות אינן בהכרח סותרות זו את זו. למרבה הצער, המונח אדמה שטוחה משמש לעתים קרובות מאוד כדי ללגלג על נושא זה. גם כאן אפשר לשאול את עצמו למה צריך ללעג את הנושא הזה. אני חושב שזה לא רק נושא מאוד מרגש, אלא גם נושא חשוב מאוד למציאת האמת ובכך חשוב בסופו של דבר לשלום ושגשוג לכולם בהרמוניה עם הטבע. VG Bodo Josef Arenhövel

        תגובה
        • בגו 8. מרץ 2022, 23: 11

          אבל יכול להיות גם שכדור הארץ הוא עגול, אבל הוא הרבה הרבה יותר גדול ממה שמשקרים לו. לדוגמה, אולי כמה אלפי קילומטרים מאחורי אנטארקטיקה, "כדור הארץ" אחר יכול להיות על כדור ענק שעשוי יש לו רדיוס של מיליוני קילומטרים ואחד עם הממשלה שם "אני חושב" תחת איום שום דבר לחשוף אחרת אחד ימחק את כולנו כי הם אולי. בעלי טכנולוגיה גבוהה יותר. אבל אי אפשר לשלול שכוכבים ידועים שמתים עלולים פשוט להעמיד פנים שהם מתים כדי להישלח לשם עם טרנספורטר סודי וירצו למות שם כי הם כבר לא יכולים לעמוד בלחץ. כמובן שזה עולה 😉 ולמייקל ג'קסון היה כסף. זה יכול להיות כל דבר. חייבת להיות סיבה למה משקרים לנו, אולי אם היית אומר את האמת הייתה פאניקה. אני עוסק בנושא הזה מאז שאני זוכר את עצמי.

          תגובה
      בגו 8. מרץ 2022, 23: 11

      אבל יכול להיות גם שכדור הארץ הוא עגול, אבל הוא הרבה הרבה יותר גדול ממה שמשקרים לו. לדוגמה, אולי כמה אלפי קילומטרים מאחורי אנטארקטיקה, "כדור הארץ" אחר יכול להיות על כדור ענק שעשוי יש לו רדיוס של מיליוני קילומטרים ואחד עם הממשלה שם "אני חושב" תחת איום שום דבר לחשוף אחרת אחד ימחק את כולנו כי הם אולי. בעלי טכנולוגיה גבוהה יותר. אבל אי אפשר לשלול שכוכבים ידועים שמתים עלולים פשוט להעמיד פנים שהם מתים כדי להישלח לשם עם טרנספורטר סודי וירצו למות שם כי הם כבר לא יכולים לעמוד בלחץ. כמובן שזה עולה 😉 ולמייקל ג'קסון היה כסף. זה יכול להיות כל דבר. חייבת להיות סיבה למה משקרים לנו, אולי אם היית אומר את האמת הייתה פאניקה. אני עוסק בנושא הזה מאז שאני זוכר את עצמי.

      תגובה
על

כל המציאויות טבועות בעצמו הקדוש של האדם. אתה המקור, הדרך, האמת והחיים. הכל אחד ואחד הוא הכל - הדימוי העצמי הגבוה ביותר!